  • 51. Data: 2012-07-12 13:24:56
    Temat: Re: usunięcie niezameldowanej osoby
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> writes:

    > O i po świętach już mieszka nielegalnie.

    Ale przysługuje mu ochrona jako lokatorowi czy nie?

    Bo do tej pory wszystkie wątki tego typu głosiły, że przysługuje -
    jeśli tylko 'zamieszkał' (cokolwiek to znaczy), to stał się
    'posiadaczem' i wola właściciela/posiadacza nie ma nic do rzeczy.
    Nawet może wejść przez okno pod nieobecność lokatorów i też jest nie
    do ruszenia...

    MJ

  • 52. Data: 2012-07-12 14:24:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ale przysługuje mu ochrona jako lokatorowi czy nie?

    Moim zdaniem nie, bowiem nigdy zgodnym zamiarem stron nie było jego
    zamieszkanie pod tym adresem. Przyjechał w odwiedziny.

> [...]
    > 'posiadaczem' i wola właściciela/posiadacza nie ma nic do rzeczy.
    > Nawet może wejść przez okno pod nieobecność lokatorów i też jest nie

    Ja nic na to nie poradzę. To właśnie jest specyfika grup dyskusyjnych.

    Natomiast osobną sprawą jest kwestia etyczna. Czy córka wyrzuci ojca.