  • 1. Data: 2012-07-05 15:38:25
    Temat: ACTA fatalnie się prezentuje.
    Od: Smok Eustachy <s...@g...pl>

    ...ale i tak to wszystko to głęboka defensywa.

    ACTA padła w Parlamencie Europejskim, wbrew moim przewidywaniom. Wbrew
    stanowisku znacznej części europosłów. Ciekawi mnie, dlaczego są oni za
    i za ile są za. Powstaje też pytanie, czy Parlament Europejski ma
    cokolwiek do gadania w tej sprawie czyli czy Komisja Europejska nie
    przepchnie i tak?
    Zwracam uprzejmie uwagę, że każdy człowiek musi mówić żeby funkcjonować.
    Uwłaszczenie się na mowie da zatem gigantyczne zyski bez większych
    nakładów. A że nie da się tego zrobić zachowując podstawowe standardy
    cywilizacyjne więc trzeba walczyć o:

    Utrzymanie domniemania niewinności.
    Utrzymanie prawa do obrony.
    Utrzymania konieczności udowodnienia winy.
    Utrzymanie prawa do wyznaczenia swojego pełnomocnika. W sensie nie
    prawa ale przywileju.

    Polecam interesujący wpis Vagli: http://prawo.vagla.pl/node/9814

  • 2. Data: 2012-07-05 18:38:06
    Temat: Re: ACTA fatalnie się prezentuje.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Jul 2012, Smok Eustachy wrote:

    > Ciekawi mnie, dlaczego są oni za i za ile są za.

    Sugeruję sprzeczność logiczną tej ciekawości ;)

    > Polecam interesujący wpis Vagli: http://prawo.vagla.pl/node/9814

    A Vaglę zawsze warto (polecić).

    pzdr, Gotfryd