  • Data: 2012-04-02 15:27:06
    Temat: usluga, brak platnosci, sprzet klienta
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    Pewna usluga wymaga, aby klient trzymal u mnie pewien sprzet, powiedzmy
    'komputer'. Klient przestaje placic za usluge. W umowie mam:
    "XX ma prawo nie wydać sprzętu YY w przypadku wystąpienia nieuregulowanych
    należności w stosunku do XX". Nie ma w umowie co dalej z tym sprzetem moze
    sie stac. Co zrobic aby z jego wartosci zaspokoic zobowiazania dla mnie?
    Czy komornik moze mi zabrac ten sprzet (gdy przyjdzie nie wiedzac
    o dlugu dla mnie), czy musze mu go wydac?

    a.