eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawousluga, brak platnosci, sprzet klientausluga, brak platnosci, sprzet klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!news.amsnet.pl!not-for-mail
    From: w...@a...pl (Wemif)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: usluga, brak platnosci, sprzet klienta
    Date: Mon, 2 Apr 2012 13:27:06 +0000 (UTC)
    Organization: AMSNET.pl
    Lines: 12
    Message-ID: <jlc9fa$k2c$1@host.amsnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: host.amsnet.pl 1333373226 20556 127.0.0.1 (2 Apr 2012 13:27:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Apr 2012 13:27:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.9.3-20080506 ("Dalintober") (UNIX) (Linux/2.6.32-5-686 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:701061
    [ ukryj nagłówki ]

    Pewna usluga wymaga, aby klient trzymal u mnie pewien sprzet, powiedzmy
    'komputer'. Klient przestaje placic za usluge. W umowie mam:
    "XX ma prawo nie wydać sprzętu YY w przypadku wystąpienia nieuregulowanych
    należności w stosunku do XX". Nie ma w umowie co dalej z tym sprzetem moze
    sie stac. Co zrobic aby z jego wartosci zaspokoic zobowiazania dla mnie?
    Czy komornik moze mi zabrac ten sprzet (gdy przyjdzie nie wiedzac
    o dlugu dla mnie), czy musze mu go wydac?

    a.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1