    From: "Carol" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: urlop wychowawczy i upadłość firmy
    Date: Wed, 2 Apr 2003 20:37:48 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@chello062179007025.chello.pl

    Moja sytuacja wygląda tak: jestem na urlopie wychowawczym i jestem w ciąży,
    a wszystko wskazuje na to, że zatrudniająca mnie firma przestanie niebawem
    istnieć. Czy muszę się wtedy zarejestrować jako bezrobotna? I co będzie po
    urodzeniu dziecka, czy ZUS wypłaci mi macierzyński? Czy potem będę mogła
    pójść na wychowawczy (zależy mi na stażu pracy)A może byłoby dla mnie
    korzystniej, gdybym formalnie wróciła do pracy i poszła na zwolnienie
    lekarskie, żeby w momencie ogłoszenia upadłości firmy mieć jakieś dochody?
    Krótko mówiąc RATUNKU, poradźcie coś proszę :(

    Karolina