    From: "Aneta" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: urlop wychowawczy a ubezpieczenie
    Date: Fri, 23 May 2003 08:13:06 +0200

    witam wszystkich i zwracam się z prośbą o odpowiedzenie mi na jedno pytanie.
    być może było to już kiedyś poruszane na waszej grupie ale przeczytanie1530
    postów dotyczących urlopu wychowawczego nie jest na moje siły.
    ale do rzeczy. chodzi mi mianowicie o to kto powinien podbijać moją
    legitymacje ubezpieczeniowa. w moim zakładzie pracy poinformowano mnie że
    skoro jestem na urlopie wychowawczym bezpłatnym to mój mąż powinien mieć
    wydana książeczkę rodzinną na mojego syna (z tym się zgadzam) ale też i na
    mnie. natomiast w zakładzie mojego męża poinformowano mnie że to mój zakład
    pracy powinien mi podbijać legitymacje. i tak od pól roku nie mam wogóle
    podbitej legitymacji.
    przepraszam że tak się rozpisałam

    --
    pozdrowienia