  • Data: 2009-02-05 17:51:50
    Temat: umowa zlecenie - chyba zle wyliczyli mi pensje?
    Od: "bajt" <t...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    Zatrudniona jestem na umowe zlecenie 2355zl brutto/mc ze skladkami, pracuje
    od 12stycznia i za styczen dostalam zaledwie 700zl netto - to chyba za
    malo...?
    Moglby ktos rozwiac lub potwierdzic moje watpliwosci.

    wg. tego http://www.infor.pl/kalkulatory/zlecenia.html
    wychodzi mc netto 1762zl, wiec proporcjonalnie liczac
    okres powinnam dostac jakies 500zl wiecej
    --
    pola