  • Data: 2009-02-06 01:01:02
    Temat: Re: umowa zlecenie - chyba zle wyliczyli mi pensje?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    bajt wrote:
    > Zatrudniona jestem na umowe zlecenie

    Nie jesteś w ogóle zatrudniona. To pojęcie funkcjonuje w połączeniu z
    umową o pracę.
    Tylko i wyłącznie wykonujesz zleconą ci czynność.

    2355zl brutto/mc ze skladkami, pracuje
    > od 12stycznia i za styczen dostalam zaledwie 700zl netto - to chyba za
    > malo...?
    > Moglby ktos rozwiac lub potwierdzic moje watpliwosci.

    Jako zleceniobiorca po zakończonej umowie wystawiasz zleceniodawcy
    rachunek, na podstawie którego on płaci.

    To, że nie masz o tym pojęcia nie oznacza, że tego nie zrobiłaś, z tym,
    że ktoś ci podsunął coś do podpisania a ty podpisałaś nie czytając,
    Wiec co podpisałaś to dostałaś.