  • Data: 2009-02-06 07:37:01
    Temat: Re: umowa zlecenie - chyba zle wyliczyli mi pensje?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 06 luty 2009 02:01
    (autor witek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmg25l$mu7$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie jesteś w ogóle zatrudniona. To pojęcie funkcjonuje w połączeniu z
    > umową o pracę.

    W języku prawniczym.

    > Tylko i wyłącznie wykonujesz zleconą ci czynność.

    czyli w języku polskim -- jest zatrudniona. Więc skończcie się czepiać jak
    pijany balustrady... Wiadomo o co chodzi, o pomyłce być mowy nie może. Nie
    utrudniajmy sobie życia wymyślając sztuczne problemy.

    > 2355zl brutto/mc ze skladkami, pracuje
    > Jako zleceniobiorca po zakończonej umowie wystawiasz zleceniodawcy
    > rachunek, na podstawie którego on płaci.

    Niekoniecznie. Od lat podpisuję umowy, w których nie zawieramy klauzuli o
    wystawianiu rachunków i zleceniodawca płaci mi po prostu na podstawie
    umowy. Ba! Z rozpędu raz skorzystano z szablonu i po 2 miesiącach pisaliśmy
    aneks do umowy, żeby ten punkt usunąć.

    > To, że nie masz o tym pojęcia nie oznacza, że tego nie zrobiłaś, z tym,
    > że ktoś ci podsunął coś do podpisania a ty podpisałaś nie czytając,
    > Wiec co podpisałaś to dostałaś.

    No więc podpisała ileśtam brutto, a widać oni źle wyliczyli.
    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2