eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoumowa na czas określony, a jej wypowiedzenie przez jedną ze stron › umowa na czas określony, a jej wypowiedzenie przez jedną ze stron
  • Data: 2009-09-03 12:14:35
    Temat: umowa na czas określony, a jej wypowiedzenie przez jedną ze stron
    Od: Jacek <...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanawiam sie sponsorowaniem kogoś (osoby prawnej), oraz umową to
    opisującą.

    Sprawa wygląda następująco. Wykonuje oprogramowanie w zamian za
    reklamowanie mnie przez, osobę która dostanie licencję na to oprogramowanie.

    Umowa będzie zawarta np. na 2-3 lata, aby zwróciły się poniesione nakłady.
    Jeżeli umowa przestanie obowiązywać wcześniej jestem stratny, to samo z
    korzystającym z tego oprogramowania jeśli nie zdąży zapewnić sobie
    nowego przed wygaśnięciem licencji czekają go spore utrudnienia a przez
    to nadszarpnięcie wizerunku.

    Czy sam zapis ze umowa obowiązuje 3 lata, oraz brak ustaleń odnośnie
    wypowiedzenia wystarczy aby żadna ze stron nie mogła wypowiedzieć umowy?

    Jeśli nie to jak się inaczej zabezpieczyć przed rozwiązaniem umowy prze
    jedną ze stron przy sprzeciwie drugiej.