  • 1. Data: 2007-05-30 08:48:11
    Temat: umowa kupna sprzedaży programu "pudełkowego"
    Od: Goska <g...@n...com>

    Witam

    Czytałam niedawno artykuł na tej grupie ale nie potrafię go odszukać :-(

    Jaki zapis w umowie kupna sprzedaży oprogramowania "pudełkowego"
    zabezpieczy mnie przed ewentualnymi kłopotami podczas kontroli
    legalności oprogramowania (Art. 278 §2 KK)?

    Kupuję od osoby fizycznej nie prowadzącej DG. Dostaję kompletne ale
    odpakowane pudełko. Oprogramowanie jest BOX nie OEM, co zresztą chyba
    nie ma znaczenia z punktu widzenia KK.

    Z góry dziękuję za odpowiedź i za nie nakrzyczenie na mnie, że nie
    potrafię użyć Google ;-)

    Gośka