  • 1. Data: 2007-05-30 05:19:12
    Temat: Promocja kablówki-jej koniec
    Od: s...@g...com

    Witam,
    Podpisałem umowę z kablówką w ramach promocji. Jeden z punktów
    promocji mówi, że "po upływie 13 pełnych okresów rozliczeniowych
    możliwość zmiany pakietu na niższy bez opłaty przewidzianej
    cennikiem".
    Inny punkt mówi, że regulamin promocji jest regulaminem szczególnym do
    regulaminu świadczenia usług. Po zakończeniu promocji uczestnicy
    promocji będą związani postanowieniami regulaminu".

    Po ok. 3 latach zmieniłem abo na najnizszy i chcą ode mnie opłaty za
    zmianę.
    Zasadnie?
    Pozdrawiam.
    Sebastian