  • 1. Data: 2007-05-30 08:32:00
    Temat: Woda dla ludzi
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie czy pracownikowi biurowemu podczas upałów przysługuje woda do
    picia ? Dodam, że pracownik ten poza pracą biurową wykonuje prace w terenie.
    Za pracę w terenie otrzymuje raz w roku ekwiwalent pienięzy za uzywanie do
    tej pracy w terenie własnego obuwia i odzienia.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-01 09:01:30
    Temat: Re: Woda dla ludzi
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 30 May 2007, m wrote:

    > Witam
    > Mam pytanie czy pracownikowi biurowemu podczas upałów przysługuje woda do
    > picia ? Dodam, że pracownik ten poza pracą biurową wykonuje prace w terenie.

    W Kodeksie Pracy taki obowiązek jest tylko "w warunkach szczególnie
    uciążliwych". Przypuszczam że biuro się nie kwalifikuje.
    Ale to nie znaczy, ze pracodawca NIE MOŻE zapewnić napojów ani że INNA
    ragulacja tego nie ustanawia - na przykład zbiorowy układ pracy albo
    regulamin pracy może zawierać takie uprawnienie pracownika.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-06-01 09:20:18
    Od: "m" <l...@w...pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0706011059090.3188@athlon64...

> [...]
    > ragulacja tego nie ustanawia - na przykład zbiorowy układ pracy albo
    > regulamin pracy może zawierać takie uprawnienie pracownika.

    Ok wiem ze w biurze nie ale jeśli jadę w tzw teren ?
    Czy wówczas nie przysługuje mi woda ?

  • 4. Data: 2007-06-01 15:40:11
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 1 czerwca 2007 11:01
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0706011059090.3188@athlon64>):

> [...]
    > ragulacja tego nie ustanawia - na przykład zbiorowy układ pracy albo
    > regulamin pracy może zawierać takie uprawnienie pracownika.

    Zapewnić to może wszystko, pytanie co może wliczyć w KUP.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: s...@s...net.pl, d...@s...net.pl