    From: "Tea" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: umowa TVSAT c.d.
    Date: Tue, 31 Oct 2006 18:41:54 +0100

    Witam
    Moje przygody z telewizją "N" trwają dalej.
    Dzis byłem umówiony na wymianę wadliwego dekodera w punkcie sprzedaży. Jak
    do niego dotarłem to dowiedziałem się że dekodera dla mnie nie ma (mimo
    wczorajszego umawiania się). W infolini N dowiedziałem się, że mogę zerwać
    umowę bez żadnych konsekwencji jeżeli występują problemy techniczne ze
    strony TV "N".
    Tak więc chcę zerwać umowę ale wymagają odemnie oddania anteny satelitarnej.
    (chciałem ją sobie zostawić) Na montaż anteny wydałem 120zł (mam rachunek).
    Czy mogę ubiegać się o zwrot poniesionych przezemnie kosztów instalacji
    anteny ?