  • Data: 2006-10-31 22:06:36
    Temat: Re: umowa TVSAT c.d. [ot]
    Od: "Tea" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak już się pouczamy, to nie w 3 płaszczyznach, tylko w dwóch stopniach
    > swobody (kąt nad horyzontem i kąt poziomy względem południka).
    swoją gadką tylko przyznajesz mi rację, że osoba która się na tym nie zna
    nie jest w stanie ustawić prawidłowo anteny, szczególnie że w przypadku
    tunera telewizji "n" nie ma możliwości włączenia detektora sygnału ZANIM nie
    aktywujemy dekodera (warunek to jakość sygnału>40%)
    więc powiedz mi jak wyobrażasz sobie ze ustawie antene bez jakichkolwiek
    narzędzi? nadal twierdzisz, ze bez problemu można to zrobić na oko?