  • 1. Data: 2008-06-20 13:39:49
    Temat: ubazpieczenie nowego mieszkania i zameldowanie
    Od: "FOX32" <a...@a...pl>

    Witam,

    Czy można ubezpieczyć mieszkanie po odbiorze, ale przed podpisaniem
    finalnego aktu własności od kradzieży (ruchomości) oraz "murów" jako takich?
    I czy można się w takim lokalu zameldować?

    FOX32

  • 2. Data: 2008-06-20 14:42:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Jun 2008, FOX32 wrote:

> [...]
    > aktu własności od kradzieży (ruchomości) oraz "murów" jako takich? I czy

    Ja tylko do drugiej części.
    Skoro można w nim "legalnie zamieszkać", to owo zamieszkanie należy
    zameldować (meldunek jest skutkiem, nie przyczyną!).
    A do mieszkania wystarczy jakikolwiek tytuł prawny - przecież mieszkać
    można będąc najemcą, korzystającym (z umowy użyczenie), dzierżawcą...
    Owym tytułem w omawianym przypadku jest umowa przyrzeczenia sprzedaży
    nieruchomości, w ktorej przyrzekający zgadza się na zajęcie lokalu
    po odbiorze a przed sprzedażą!

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-06-20 15:21:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    FOX32 wrote:
> [...]
    > finalnego aktu własności od kradzieży (ruchomości) oraz "murów" jako
    > takich? I czy można się w takim lokalu zameldować?

    ubezpieczyć zawsze można. Papier jesst cierpliwy i przyjmie wszystko.
    Podstawowym jest pytanie, kto dostanie kase w razie czego.