    From: mozga@SPAMTRICK_trimen.pl (Witek Mozga)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: tytuly naukowe
    Date: Thu, 17 Jan 2002 08:55:07 GMT

    Witam,

    przyszedl mi do glowy taki pomysl: zalozmy, ze prowadze dzialalnosc
    gospodarcza z pogranicza nauki. Zalozmy, ze moja firma nazywa sie
    Wacex. Czy moge sobie nadac tytul np. Profesora Wacexu, podobnie jak
    to jest np. na uczelniach, gdzie nadaje sie profesora tytularnego?

    Nie myslcie, ze jestem jakims megalomanem, ktory marzy o tytulach ;-)

    Po prostu interesuje mnie czy przyznawanie tytulow podlega jakims
    ograniczeniom prawnym i czy kazdy moze sobie nadac dowolny tytul np.
    "Doktor Wacexu" i sie z nim obnosic na wizytowkach?

    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/