  • 31. Data: 2007-04-21 02:04:26
    Temat: Re: trudna sytuacja
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > A na co ten stres nie wpływa negatywnie?

    Każdy ostrzejszy stres może poważnie pogorszyć stan osoby chorej na
    parkinsona.

    Jak nie wierzysz, to sie spytaj odpowiedniego specjalisty.

  • 32. Data: 2007-04-21 18:56:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:5v7of4-fs8.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A jak, przepraszam bardzo, proponujesz ją zachęcić do tego leczenia, hmm? ;)

    Co generalnie nie zmienia w niczym mojej konstatacji.

  • 33. Data: 2007-04-21 18:57:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:828of4-fs8.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Każdy ostrzejszy stres może poważnie pogorszyć stan osoby chorej na
    > parkinsona.
    > Jak nie wierzysz, to sie spytaj odpowiedniego specjalisty.

    Wierzę, tyle że na każdego taki stres mniej lub bardziej negatywnie wpływa.