eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotroska o bezpieczenstwo i nagrywanie rozmow w telecentrach › troska o bezpieczenstwo i nagrywanie rozmow w telecentrach
  • Data: 2008-07-17 13:03:13
    Temat: troska o bezpieczenstwo i nagrywanie rozmow w telecentrach
    Od: "ostry czosnek" <c...@o...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dzwoniąc na infolinie banku czy operatora komórkowego lub internetowego
    często słyszę formułę: W trosce o państwa bezpieczeństwo, wszystkie
    rozmowy są rejestrowane. Co ma oznaczać to sformułowanie? Nie
    wiedziałem, że rozmowa może być niebezpieczna ;) Dodatkowo jeśli ktoś
    się nie zgadza, ma się rozłączyć. A co jeśli nie zgadzam się na
    nagrywanie, a nie ma innej metody na skontaktowanie się z daną firmą?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1