  • Data: 2008-07-17 16:39:58
    Temat: Re: troska o bezpieczenstwo i nagrywanie rozmow w telecentrach
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ostry czosnek" <c...@o...net> pisze:

    > Dzwoniąc na infolinie banku czy operatora komórkowego lub
    > internetowego często słyszę formułę: W trosce o państwa
    > bezpieczeństwo, wszystkie rozmowy są rejestrowane. Co ma oznaczać to
    > sformułowanie? Nie wiedziałem, że rozmowa może być niebezpieczna ;)
    > Dodatkowo jeśli ktoś się nie zgadza, ma się rozłączyć. A co jeśli nie
    > zgadzam się na nagrywanie, a nie ma innej metody na skontaktowanie się
    > z daną firmą?

    Nagrywanie *bez wiedzy* nagrywanej strony może być "wątpliwe prawnie",
    mogą (ale nie muszą) być kłopoty z wykorzystaniem tego w sądach,
    istnieje ryzyko że sąd mógłby kazać płacić odszkodowania za
    "nagrywanie bez uprzedzenia".

    A naprawdę chodzi o łatwe rostrzyganie "różnicy wersji" między
    dzwoniącym a obsługującym linie (nie za wysoko opłacanym) pracownikiem.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Towarzysze! Obywatele! Ludu pracujący stolicy!