  • Data: 2008-07-19 11:31:22
    Temat: Re: troska o bezpieczenstwo i nagrywanie rozmow w telecentrach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > Z iloma orzeczeniami w takich sprawach się zapoznałeś?
    > [ ja mówię z pozycji "nie bądź pewny na 100% co *sąd* powie" ]

    A jakie mogą być prawne wątpliwości, hmm?

    > Z iloma orzeczeniami w takich sprawach się zapoznałeś?
    >
    > Tego typu sprawy to rozstrzyganie która ze sprzecznych zasad ogólnych
    > bierze wyższość *w konkretnym przypadku*.
    > Są reguły, wyjątki i wyjątki od wyjątków :-)

    W tym przypadku (pomijam kwestie techniczne, typu zła jakość) może być
    najwyżej widzimisię niekompetentnego/przekupionego "sędziego"

    > Powiem ci to inaczej:
    > To ryzyko odszkodowań jest małe/bardzo małe ale klientów dużo wiec
    > "jakby co" to mogłaby się zrobić duża kwota nawet przy małych
    > odszkodowaniach na jednego klienta. A HGW jak sądy Polskie lub
    > Sztrasburg mogą "wyinterpretować" prawo *w przyszłości* wiec
    > "podwyższona ostrożność w zabezpieczeniach prawnych" *NIE ZASZKODZI*.

    Prawo co do zasady nie działa wstecz, a obecnie nie ma żadnych przepisów
    zakazujących notowania (w jakiejkolwiek formie) własnych rozmów.