  • Data: 2008-07-17 18:41:38
    Temat: Re: troska o bezpieczenstwo i nagrywanie rozmow w telecentrach
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Bzdura.

    Z iloma orzeczeniami w takich sprawach się zapoznałeś?
    [ ja mówię z pozycji "nie bądź pewny na 100% co *sąd* powie" ]

    > Tylko przy złej jakości nagrania albo jakimś głupim lub przekupionym
    > "sędzim".

    Z iloma orzeczeniami w takich sprawach się zapoznałeś?

    Tego typu sprawy to rozstrzyganie która ze sprzecznych zasad ogólnych
    bierze wyższość *w konkretnym przypadku*.
    Są reguły, wyjątki i wyjątki od wyjątków :-)

    > ROTFL

    Powiem ci to inaczej:
    To ryzyko odszkodowań jest małe/bardzo małe ale klientów dużo wiec
    "jakby co" to mogłaby się zrobić duża kwota nawet przy małych
    odszkodowaniach na jednego klienta. A HGW jak sądy Polskie lub
    Sztrasburg mogą "wyinterpretować" prawo *w przyszłości* wiec
    "podwyższona ostrożność w zabezpieczeniach prawnych" *NIE ZASZKODZI*.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Śpi się dla siebie, sny miewa dla drugiego.