eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotroska o bezpieczenstwo i nagrywanie rozmow w telecentrachRe: troska o bezpieczenstwo i nagrywanie rozmow w telecentrach
  • Data: 2008-07-18 07:25:47
    Temat: Re: troska o bezpieczenstwo i nagrywanie rozmow w telecentrach
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "ostry czosnek" <c...@o...net> napisał
    >A co jeśli nie zgadzam się na nagrywanie, a nie ma innej metody na
    >skontaktowanie się z daną firmą?

    Na dobrą sprawę wcale nie musiałbyś być informowany. Jak dzwonisz na 112 też
    Cię nagrywają i nikt nie informuje.
    Każdy, w tym bank również, ma prawo nagrywać rozmowy, w których sam
    uczestniczy (i tylko te), a zgoda drugiej strony nie ma nic do rzeczy.
    Oczywiście nie wolno ich publikować bez zgody.
    Ja kiedyś spotkałem się z komunikatem, że rozmowy będą wykorzystywane w
    celach szkoleniowych i tu oczywiście jak najbardziej zgoda była potrzebna, w
    końcu to głos klienta miał być puszczany gdzieś na treningu jako case study.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1