  • 1. Data: 2006-01-12 23:28:30
    Temat: wezwanie do sądu na stary adres
    Od: "majcher" <majcher@tkdamiWYTNIJ_se_TO.net>

    Zmieniłem adres zamieszkania i zameldowania 5 lat temu. W międzyczasie
    przyszło mi wezwanie do sądu na stary adres, prawdopodobnie kilkukrotnie bo
    pojawili się tam policjanci w celu dostarczenia mmnie na rozprawę (jako
    świadka). Czy mogę mieć jakieś problemy z tego powodu, że nie byłem świadomy
    że dostawałem jakieś wezwania?

  • 2. Data: 2006-01-12 23:56:28
    Temat: Re: wezwanie do sądu na stary adres
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    majcher [###majcher@tkdamiWYTNIJ_se_TO.net.###] napisał:
> [...]
    > (jako świadka). Czy mogę mieć jakieś problemy z tego powodu, że nie
    > byłem świadomy że dostawałem jakieś wezwania?

    Żadnych, pod warunkiem, ze jesteś zameldowany tam, gdzie mieszkasz
    obecnie. Przyszli, zapytali i sprawdzą sobie. Wezwania będą
    przychodzić na nowy adres.

  • 3. Data: 2006-01-13 01:05:24
    Od: "Flashi" <F...@e...pl>

> [...]
    >
    > Żadnych, pod warunkiem, ze jesteś zameldowany tam, gdzie mieszkasz
    > obecnie. Przyszli, zapytali i sprawdzą sobie. Wezwania będą

    ogolnie to problemow zadnych poza sytuacja gdy stary adres to np adres
    rodzicow czy aktualnie rodzenstwa ...
    niby nie jest przestepstwem nierozmawianie z rodzina, ale roznie mozna takie
    cos zinterpretowac ..