  • Data: 2002-10-26 10:06:17
    Temat: tlumaczenia przez tlumacza przysieglego
    Od: "anager" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dokument napisany jest w jezyku arabskim. Raczej trudno jest znalezc
    tlumacza przysieglego jezyka arabskiego w Polsce, dlatego chcialam
    przetlumaczyc dokument najpierw na jezyk angielski (oczywiscie wszystkie
    tlumaczenia wykonywane przez tlumaczy przysieglych), a potem w Polsce z
    jezyka angielskiego na polski. Problem w tym ze nie wiem czy konieczne jest
    tlumaczenie oryginalu czy mozna przetlumaczyc... tlumaczenie...
    Troche to zagmatwane, ale informacja ta jest mi bardzo potrzebna.