  • Data: 2002-10-26 11:57:18
    Temat: Re: tlumaczenia przez tlumacza przysieglego
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "anager" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:apdpjm$3en$1@news.tpi.pl...
    > Dokument napisany jest w jezyku arabskim. Raczej trudno jest znalezc
    > tlumacza przysieglego jezyka arabskiego w Polsce, dlatego chcialam
    > przetlumaczyc dokument najpierw na jezyk angielski (oczywiscie wszystkie
    > tlumaczenia wykonywane przez tlumaczy przysieglych), a potem w Polsce z
    > jezyka angielskiego na polski. Problem w tym ze nie wiem czy konieczne
    jest
    > tlumaczenie oryginalu czy mozna przetlumaczyc... tlumaczenie...
    > Troche to zagmatwane, ale informacja ta jest mi bardzo potrzebna.

    Nie wiem, czy jest to gdzies uregulowane, ale miałem praktycznie do
    czynienia z takim problemem. Samochody sprowadzane z Korei miały dowody
    rejestracyjne i inne dokumenty tłumaczone własnie z ichnich 'krzaczków' na
    angielski a my w Polsce tłumaczyliśmy to na nasz i urzędy to łykały. Nie
    obyło się oczywiście kompletnie ez problemów, bo wiadomo, ż ejak urzędnik
    zobaczy coś o cm wykraczające dobrze znana rutynę to sie natychmiast gubi i
    głupieje, ale wszystko zakończyło sie dobrze ( wielokrotnie ).

    Depi.