  • 41. Data: 2020-06-11 12:11:47
    Temat: Re: tematy maturalne wyciekły
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Masz rację, ale to może właśnie ich zgubić tym razem. W pierwszej turze
    > - moim zdaniem - Duda wygra. W drugiej dostanie nadal tyle samo głosów,
    > co w pierwszej, ale na tego drugiego kandydata, który z nim będzie
    > startował zagłosują nie tylko ci, którzy będą chcieli tego drugiego
    > kandydata, ale również ci, którzy nie będą chcieli Dudy.

    I masz rację. Tyle, że po wyborach są baraże - poczta polska pod
    przywództwem psiego trepa donosi wymaganą ilość głosów i duda wygrywa. W
    końcu wiadomo, że nic tak dobrze nie wpływa na wiarygodność wyborów jak
    przeprowadzenie ich wojskowymi lojalnymi władzy...
    --
    Shrek

  • 42. Data: 2020-06-11 12:14:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.06.2020 o 10:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > A dlaczego mają nie znać?

    Pewnie dlatego, że mieli poznać dopiero o 9.

    --
    Shrek

  • 43. Data: 2020-06-11 12:19:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ruscy szachiści?
    Znali na etapie składania do druku.

    -----

  • 44. Data: 2020-06-11 12:24:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2020 o 12:19, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ruscy szachiści?
    > Znali na etapie składania do druku.

    Ruscy jakby chcieli wyciec i ujawnic wyciek, to by po prostu wyciekli i
    nie kombionowali z googlem. Po co kombinować i symulować wyciek, skoro
    można zrobić prawdziwy?

    --
    Shrek

  • 45. Data: 2020-06-11 12:58:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pytaj szachistów.

    -----

  • 46. Data: 2020-06-11 13:07:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2020 o 12:58, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pytaj szachistów.

    Pytam ciebie, bo to twoja teoria. Do ruskich szpionów nie zapytam, bo
    jak nawet spytam antka to powie że tylko pomarańcze przyniósł.

    --
    Shrek

  • 47. Data: 2020-06-11 14:41:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To nie moja teoria.
    Moja teoria jest taka, że jak ruscy szachiści chcą znać tematy matur, to je poznają
    jeszcze przed napisaniem.
    Dla odmiany amerykańskie komputery odszyfrują to zaledwie po 9 miesiącach.

    -----

  • 48. Data: 2020-06-11 15:32:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2020 o 14:41, ąćęłńóśźż pisze:
    > To nie moja teoria.
    > Moja teoria jest taka, że jak ruscy szachiści chcą znać tematy matur, to
    > je poznają jeszcze przed napisaniem.

    Z pewnością. Pytanie tylko czy chcieli i w jakim celu?

    > Dla odmiany amerykańskie komputery odszyfrują to zaledwie po 9 miesiącach.

    A to one zaszyfrowane są?

    Każdy kto ma trochę środków może poznać wcześniej tematy jeśli mu
    zależy. Nie trzeba być do tego rozwiedką czy mossadem.

    --
    Shrek

  • 49. Data: 2020-06-12 10:22:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Etycznie zapewne nie. Znajdź kwalifikację. W końcu to grupa o prawie.

    art. 272
    Kto wyłudza poświadczenie nieprawdy przez podstępne wprowadzenie w błąd
    funkcjonariusza publicznego lub innej osoby upoważnionej do wystawienia
    dokumentu,

    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2020-06-12 11:55:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.06.2020 o 10:22, Liwiusz pisze:

> [...]
    > wprowadzenie w błąd funkcjonariusza publicznego lub innej osoby
    > upoważnionej do wystawienia dokumentu, podlega karze pozbawienia

    Powiem szczerze, że nie słyszałem, by ktoś taką kwalifikację zastosował
    do egzaminów. Słyszałeś, by komuś się to przed sądem udało? Bo osób
    ściągających na egzaminach różnych, to masa.

    Po za tym powiedzmy, ze jesteś abiturientem i ktoś przychodzi i Ci mówi,
    ze być może będzie na maturze temat "X". Co możesz zrobić? Przyszedł i
    powiedział. Jaki masz na to wpływ? Co mogłeś inaczej zrobić? Nie
    spotykać się z nikim na 245 godziny przed maturą, by ktoś Ci czegoś nie
    powiedział?

    --
    Robert Tomasik