  • 101. Data: 2020-06-15 13:41:33
    Temat: Re: tematy maturalne wyciekły
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.06.2020 o 12:59, Budzik pisze:

    > Ale imo sprawdzic trzeba, chocby dlatego zeby smarkacze nie nauczyli
    > sie bezkarnosci. ;-D

    A to, że jak rozpętasz dziką zadymę i skończy się tylko na groźbach, to
    doppeiro nauczą się bezkarności, to Ci do głowy nie prfzyszło?

    > Oczywiście w takim przypadku imo głupota tegoz nauczyciela/i ktorzy tak
    > zrobili powinna skutkowac powtorka egzaminu.

    Jak to byłk nauczyciel, a nie przykładowo konserwator.

    --
    Robert Tomasik

  • 102. Data: 2020-06-15 17:48:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 09.06.2020 o 19:16, J.F. pisze:

    >Proponujesz wykorzystanie art. 20c Ustawy o Policji? Ale tam są
    >wymienione określone artykuły. Masz pomysł na kwalifikację?

    To tym razem nie mozna czegos zmyslic, a potem sie najwyzej zmieni ?
    To niech prokurator napisze, skoro policji brak fantazji ;-P

    >Dwa dni powiadasz?

    Przekierowanie do komendanta/PG/MSZ w dobrych ukladach nie powinno
    trwac dluzej.
    Ale moze zajmuje dwa miesiace ... a potem Google mowi, ze starych
    logow nie ma :-)

    >Ależ nie. Oczywiście, ze pomogą :-)

    Dla mnie to nie takie oczywiste, ale nie znam zwyczajow.
    Tak czy inaczej - sprobowac mozna, chyba, ze doswiadczenie mowi, ze
    nie warto ...

    J.

  • 103. Data: 2020-06-15 17:57:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...

    >CZyli jak ktos zgłasza zemu ukradli auto to wy mu wtedy zeby sie nie
    >denerwował, ze to na pewno krótkotrwałe uzycie i ze na pewno sie
    >znajdzie?
    >Ale jaja...

    No ... a co niby policja ma zrobic ?
    Szukac auta ... czyli co ?
    Wiec przyjmijmy, ze niezaleznie od kwalifikacji i tak nic nie zrobi
    :-)

    Teraz chyba tego malo, ale dawniej - auto ukradli, za pare dni
    znalezli gdzies na parkingu, to o co chcesz zlodzieja oskarzyc ?
    Bo kradziez to nie bardzo pasuje :-)
    Krotkotrwaly zabor mienia, tyle, ze od wielu lat kara za to wysoka ...

    P.S. a zarzut łapówki o tyle nietrafiony, ze jesli ktos dał, to
    przeciez nie po to, aby dostac na godzine przed egzaminem.

    J.

  • 104. Data: 2020-06-15 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A to, że jak rozpętasz dziką zadymę i skończy się tylko na
    > groźbach, to doppeiro nauczą się bezkarności, to Ci do głowy nie
    > prfzyszło?

    Dlatego mowie ze trzeba doprowadzic sprawe do konca.
    Wydawało mi sie ze od poczatku stoje na takim stanowisku.

    > Jak to byłk nauczyciel, a nie przykładowo konserwator.

    Bez znaczenia.
    Bo uczniowie tez sa winni ze skorzystali z okazji i otwarli pytania
    wczesniej.
    Zreszta wyglada na to ze to nie dotyczyło 1 szkoły.
    Czyzbysmy mieli wiecej takich demonów intelektu?
    Czy jednak sprawa wyglada troche inaczej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 105. Data: 2020-06-15 19:31:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2020 o 10:59, Budzik pisze:

    > O, to jeszcze ciekawsze, zeby człowiek z branzy nie wiedział jak to
    > działa.
    > Ktory to taki mundry?

    Ten co używa firefoxa;)

    --