  • 11. Data: 2009-09-29 13:19:40
    Temat: Re: telefon o bombie, przejmowanie sie
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    Lepiej rewidować na ulicy:
    http://www.radiozet.pl/Wiadomosci/Swiat/Niemcy-czujn
    e-po-pogrozkach-islamistow

  • 12. Data: 2009-09-29 13:48:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:h9sv6p$sad$3@news.onet.pl...

    > I dopiero jak przyjdą takie mrozy (lub jak zaczną atakować takie
    > organizacje terrorystyczne), to będzie trzeba się zastanowić nad zmianą
    > działania. Póki co często większym zagrożeniem jest sama ewakuacja.

    jak zaczna, to wtedy bedzie juz pozamiatane, i wtedy przyjdzie tu taki
    bagietek z pytaniem, dlaczego wladze nie reaguja, bo przeciez jakby
    zareagowaly, to by ocalily tyle osob, a inny liwiusz mu przytaknie i na
    poparcie tezy ze powinny reagowac, napisze cos rownie blyskotliwego

  • 13. Data: 2009-09-29 13:49:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > terrorystów jest zastraszanie, i akurat to im się udaje znakomicie, jako
    > że mamy polityków bez jaj.

    a w ktorym cywilizowanym kraju mamy politykow z jajami i wladze olewaja
    zawiadomienia o bombach?

  • 14. Data: 2009-09-29 14:01:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:
> [...]
    > zareagowaly, to by ocalily tyle osob, a inny liwiusz mu przytaknie i na
    > poparcie tezy ze powinny reagowac, napisze cos rownie blyskotliwego

    Tylko wyrażam swoje zdanie.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2009-09-29 14:02:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > a w ktorym cywilizowanym kraju mamy politykow z jajami i wladze olewaja
    > zawiadomienia o bombach?

    Zdefiniuj co to znaczy kraj cywilizowany.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2009-09-29 14:58:41
    Od: "bagietek" <b...@l...fr>

    > Użytkownik "bagietek" <b...@l...fr> napisał w wiadomości

    > jakbys uwaznie sluchal/ogladal wiadomosci zza granicy, tobys wiedzial,
    > ze niejednokrotnie takie zawiadomienia sa prawdziwe, bo organizacjom,
    > czy ludziom podladajacym takie ladunki nie koniecznie zalezy na
    > wybuchu, czesto zalezy im tylko na postraszeniu, ze grozba jest realna
    >
    > a zatem, niestety dla finansow, kazdy takie zawiadomienie trzeba
    > traktowac jak prawdziwe, bo jesli kiedys sie go nie potraktuje w ten
    > sposob, i ladunek zostanie zdetonowany, to smrod bedzie tak ogromny,
    > ze nie da sie wytrzymac

    Sam sobie zaprzeczasz że niejednokrotnie takie zawiadomienia są
    prawdziwe, bo organizacjom zależy często tylko na przestrzeniu (!?)
    Poza tym nie mówię o islamistach na zachodzie, tylko głupich żartach w
    Polsce, gdzie prędzej dostaniesz w czub od jakiegoś dresa niż zobaczysz
    choćby Araba na ulicy. A numery z bombą to były nawet w mojej
    podstawówce, a chodziłem tam 15 lat temu i nikomu się jeszcze nie śniło
    o terrorystach spod znaku półksiężyca.

  • 17. Data: 2009-09-29 17:49:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bagietek" <b...@l...fr> napisał w wiadomości

    Takich głupich telefonów jest sporo. Reaguje się na niewiele z nich. Z
    zasady te, które zawierają jakieś minimalne szanse, ze mogą być prawdziwe.

    reagować trzeba, bo przykładowo może zadzwonić osoba, która się o
    podłożeniu dowiedziała. Faktycznie, prawdopodobieństwo, ze zadzwoni sam
    podkładający jest dość niewielkie.

  • 18. Data: 2009-09-29 18:37:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Tylko wyrażam swoje zdanie.

    a czy ja mowie ze nie ;)
    ja z koleii opisuje pewne zachowania spoleczne

  • 19. Data: 2009-09-29 18:38:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Zdefiniuj co to znaczy kraj cywilizowany.

    to co powszechnie uwaza sie za cywilizowane, czyli na podobnym lub wyzszym
    stopniu rozwoju jak my

  • 20. Data: 2009-09-29 18:40:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Sam sobie zaprzeczasz że niejednokrotnie takie zawiadomienia są prawdziwe,
    > bo organizacjom zależy często tylko na przestrzeniu (!?)

    tak, bo podkladaja bombe, ale nie zalezy im na wybuchu i smierci ludzi,
    zalezy im na tym, aby wladze braly ich na powaznie
    rozumiesz juz?

    > Poza tym nie mówię o islamistach na zachodzie, tylko głupich żartach w
    > Polsce

    a skad ktos ma wiedziec ze to glupi zart?
    takie sa procedury i juz, nie dyspozytorowi decydowac jakie zgloszenie jest
    glupim zartem, a jakie nie