  • 1. Data: 2009-09-29 09:42:58
    Temat: Lotto - podział wygranej
    Od: "Jaszek" <...@s...pl>

    Witam,

    Puszczamy czasem w kilka osób jeden kupon Lotto. W przypadku wygranej należy
    zapłacić podatek 10% wartości. A co z podziałem na te kilka osób? Czy prawo
    dopuszcza podział nagrody na wszystkich, czy tylko jedna osoba może przyjąć
    nagrodę i przekazać pozostałym w postaci darowizny, od której zapłacą
    kolejny podatek?

    J.

  • 2. Data: 2009-09-29 18:49:59
    Temat: Re: Lotto - podział wygranej
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 29 Sep 2009 11:42:58 +0200, Jaszek napisał(a):

> [...]
    > dopuszcza podział nagrody na wszystkich, czy tylko jedna osoba może przyjąć
    > nagrodę i przekazać pozostałym w postaci darowizny, od której zapłacą

    kiedyś coś pisali o graczu zbiorowym, ale nie mogę sobie przypomnieć gdzie

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Remont na trasie W-Z
    http://foto.3mam.net/warsaw/m/index.php

  • 3. Data: 2009-09-29 20:22:09
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 29 Sep 2009 11:42:58 +0200, "Jaszek" <...@s...pl> wrote:

> [...]
    >dopuszcza podział nagrody na wszystkich, czy tylko jedna osoba może przyjąć
    >nagrodę i przekazać pozostałym w postaci darowizny, od której zapłacą

    ty idz na lotto.pl i poszukaj sobie w faq, bo z tym pytaniem nie
    jestes zbytnio oryginalny..

    ogolnie lotto akceptuje takie "zbiorowe" wygrane, ale pod jakimis tam
    warunkami (notarialna umowa czy cos, po szczegoly odsylam do
    lotto.pl).

    pozdarwiam,
    Cyb