  • 31. Data: 2009-09-30 08:29:49
    Temat: Re: telefon o bombie, przejmowanie sie
    Od: "bagietek" <b...@l...fr>

    news:slrnhc65fc.qft.januszek@gimli.mierzwiak.com...

    > No jedyny okamerowany kiosk jaki widzialem to ten z "Uważaj na
    > kioskarza" Kryszaka ;)

    Bywają "kioski" w centrach handlowych i pasażach, stojące pod kamerami
    monitoringu etc, zawsze istnieje możliwość wpadki :D

  • 32. Data: 2009-09-30 08:33:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    bagietek napisał(a):

    > Bywają "kioski" w centrach handlowych i pasażach, stojące pod kamerami
    > monitoringu etc, zawsze istnieje możliwość wpadki :D

    Fakt, zawsze moze sie okazac, ze wybrany kiosk jest li tylko przykrywka
    potrzebna do akcji agentow wywiadu zaprzyjaznionego panstwa ;P

    j.

  • 33. Data: 2009-09-30 09:43:33
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 30-09-2009 o 06:48:46 szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci

    > ja nie twierdze ze trzeba tak robic bo tak robia kraje cywilizowane,
    > twierdze ze trzeba tak robic, bo jesli zaczniemy sobie wybierac na jakie
    > zawiadomienia mamy reagowac, a na jakie nie moze grozic dosc powaznymi
    > konsekwencjami, pozatym, kto ma to robic i na jakiej podstawie?
    >
    > pozatym moje pytanie bylo inne, ktore laskawie pominales, w jakich
    > krajach
    > sa politycy z jajami, ktorzy doprowadzili do tgo ze takie zawiadomienia
> [...]

    Cała ta dyskusja jest o tyle bez sensu że najpierw trzeba się
    postawić w roli pionka w dyspozytorni. Dostaje telefon o bombie.
    Nie zareaguje - ryzykuje pudłem, zareaguje - dylma przechodzi
    na kolejnego w łańcuszku.

    --
    Tomek

  • 34. Data: 2009-09-30 10:35:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    Dnia 30-09-2009 o 06:48:46 szerszen <s...@t...pl> napisał(a):

    > Cała ta dyskusja jest o tyle bez sensu że najpierw trzeba się postawić w
    > roli pionka w dyspozytorni. Dostaje telefon o bombie.

    to akurat zostalo juz napisane

  • 35. Data: 2009-09-30 17:58:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bagietek" <b...@l...fr> napisał w wiadomości

    > Jest różnica między wezwaniem od np pracownika szkoły, a anonimowym
    > zgłoszeniem o "podłożeniu"...
    Źle mnie zrozumiałeś. nie chodzi mi o osobę, która zobaczyła podejrzany
    pakunek. Bo to oczywiste, ze trzeba to sprawdzić. Chodziło mi o osobę,
    która załóżmy w rozmowę ze sprawcą sie dowiedziała, ze on podłożył tę bombę
    i zadzwoniła by o tym uprzedzić.