eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoszerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
  • Data: 2006-06-24 07:52:34
    Temat: szerzenie treści faszystowskich, nawołujących do przemocy i nietolerancji...
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!!!

    Ostatnio głośno zrobiło się w sprawie organizacji "Krew i Honor" i ich
    strony "Red Watch" - pojawiają się doniesienia o pirwszych
    aresztowaniach, ale strona jakoś siedzi w Internecie nadal, raz czytałem
    co jest na niej zamieszczane. Ostatnio przeglądałem strony lokalnych
    władz i członków Młodzieży Wszechpolskiej i podobieństwo jest wręcz
    uderzające.

    Chociażby strona jednego z działaczy, na jaką trafiłem:
    http://leszek-bigaj.webpark.pl/ja.html

    Nie dosyć, że na początku zapewnia o swojej nienawiści do "Lewakow,
    liberalow, anarcholi i racjonalistow" to w dziale artykuły można
    przeczytać ciekawe informacje o Narodowym Radykaliźmie, jak chociażby:

    "Narodowy Radykalizm jest sposobem zycia. Jego cecha charakterystyczna
    jest walka o tradycyjne wartosci. !!!Walka nie prowadzona na slowa!!!"

    "NR nie uzywa przemocy jesli nie jest ona konieczna. Tak jak kazdy
    normalny czlowiek jest gotowy zabic w obronie rodziny tak NR nie cofnie
    sie przed zadnym rozwiazaniem w obronie swego Narodu ktory uwaza za
    rodzine."

    Przyznaje również, że: "Prawda jest iz wielu sposrod NR jest skinami"

    Jeszcze bardziej rażą jego wypowiedzi na forum internetowym:

    "Żydzi stanowią zagrożenie dla Kościoła. Są oni heretykami a nie
    "starszymi braćmi". Nie można co prawda w ich przypadku mówić o
    bogobójstwie, lecz nie zmienia to faktó iż są oni nieprzyjaciółmi
    Kościoła a ich postępowanie należy bezwzględnie potępiać..."

    A na deser fragmenty deklaracji ideowej MWP:

    "Mlodziez Wszechpolska odwoluje sie do kanonu zasad Jedynej, Prawdziwej,
    Swietej Wiary Katolickiej, uwazajac Boga za ostateczny cel czlowieka."

    "Mlodziez Wszechpolska zamierza dokonac odnowy moralnej i narodowej
    mlodego pokolenia, wypowiadajac wojne doktrynom gloszacym samowole,
    liberalizm, tolerancjonizm i relatywizm. Pragniemy wyprzec z zycia
    narodu podlosc, falsz i brud. "

    "Srodkami naszej dzialalnosci czynimy prace formacyjna w duchu narodowym
    i katolickim, aktywna i szeroko prowadzona walke z zagrozeniami narodu i
    Kosciola" (Ich zachowanie pokazuje jak szeroko rozumieją pojęcie "walki"...)

    "Nasza wspólna praca dazymy do zbudowania katolickiego panstwa narodu
    polskiego,"

    I teraz chciałem zapytać, czy w przypadku którejkowiek z tych wypowiedzi
    doszło do złamania prawa? A jeśli tak, to na podstawie jakiego arykułu i
    co można z tym zrobić?