  • Data: 2003-06-30 18:11:58
    Temat: swobodny dostęp do jeziora
    Od: " iwona_jm" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Czasem przyjeżdżam do rodziców na Mazury i stale pojawia się pewien problem.
    Miejscowość położona jest nad jeziorem. Do pewnego czasu swobodnie można
    było korzystać z niestrzeżonej plaży nad jeziorem. Parę lat temu plażę
    wydzierżawił pan X. Ogrodził ją ze wszech stron i mieszkańcy mogą popatrzeć
    tylko zza siatki i z daleka, albo zapłacić 6 zł. za wejście. Siatka co
    prawda nie jest do samego jeziora, ok. 2 metrów od wody, ale przedłużeniem
    siatki jest jakieś bagienne świństwo, które się ciągnie jeszcze przez
    kawałek brzegu. Gdzie mogę znaleźć coś na ten temat i jak to jest, czy
    powinien być swobodny dostęp do jeziora, jak go egzekwować? Podobno pan X
    stara się o wykupienie terenu, który dzierżawi. Jestem nad jeziorem, ale co
    z tego...
    Pozdrawiam.
    iwona