  • Data: 2009-12-17 20:57:25
    Temat: swiadom odpowiedzialnosci za skladanie falszywych zeznan
    Od: "tsubomi" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przed chwila by dozorca i kazal wszystkim mieszkancom podpisac karteczke dla
    ADM z informacja o tym ile osob mieszka w mieszkaniu. To oczywiscie jest
    wporzo, bo czynsz placi sie od liczby lokatorow. Natomiast przyznam, ze
    troche zniesmaczyla mnie forma tego co tam bylo napisane. A mianowicie
    rozpoczynalo sie od slow "swiadom odpowiedzialnosci karnej za skladanie
    falszywych zenan ..." tu nastepowal jakis przepis z KK ... i tak w zwiazku
    ze zwiazkiem sie zastanawiam czy prezes spoldzielni czesto takie rzeczy
    podpisuje w prokuraturze, ze sie gleboko zainspirowal i teraz wszystkim
    czlonkom karze *zeznania* podpisywac :) a tak juz zupelnie serio to
    chcialbym spytac czy rzeczywiscie jest tak, ze spoldzielnie moga wymuszac na
    ludziach jakiekolwiek oswiadczenia pod grozba kary ? slusznie lub nie - jak
    spytaja mnie w tej samej formie straszac karami czy nie trzymam karnistrow z
    benzyna w piwnicy lub na balkonie albo jakies inne podchwytliwe pytanie :)
    niby wolno im pytac ale czy moga straszyc karami z kk ? moze mogliby
    straszyc np. wykluczeniem ze spoldzielni ?