  • Data: 2009-12-18 12:08:48
    Temat: Re: swiadom odpowiedzialnosci za skladanie falszywych zeznan
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I przyjął za stan faktyczny tych, których zastał, czy może czekał aż ktoś
    > wpadnie w gości żeby ich też doliczyć do stanu?

    Sprawdzil ze jestem zameldowany, przyjal do wiadomosci ze czesto przebywa
    zemna narzeczona, "pouczyl" ze moze przebywac 72h bez zameldowania potem
    musi wyjsc na 5 min wrocic, i znow sie liczy pobyt do 72h. Do tego
    ostatniego dodal komentarz ze to totalna glupota i ze mamy prawo takie jakie
    mamy i zeby tym sie nie przejmowac:)
    I poszedl.
    Ogolnie byl git, to gmina mnie zdenerwowala troche nasylajac policje.

    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333