  • Data: 2003-01-14 16:29:36
    Temat: sumowanie punktow za wykroczenia drogowe ???
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    We wczorajszej Angorze wyczytałem (ostatnia strona, dowcip rysunkowy i
    wkładka Angorka), że od tego roku najwyższy mandat nie ma już ograniczenia.
    Napisałi wyraźnie,że dotyczy to punktów - dawniej było max 10 punktów
    karnych a teraz podobno sumuje się punkty za wszystkie zauważone
    wykroczenia.

    Skutek - można natychmiast przekroczyć 21 punktów i stracić prawko :((
    Czy sumowanie mandatów złotowych też będzie stosowane - NIE WIEM - może ktoś
    z was o tym słyszał
    A może to wszystko jakaś kaczka dziennikarska, bo nigdzie nie mogę znaleźć
    potwierdzenia takich zmian, a notatka w Angorze powstała podobno na
    podstawie www.interia.pl
    *** blad ***