  • Data: 2004-03-20 19:56:00
    Temat: studia dzienne a wiek kandydata
    Od: "hal2000" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam!

    interesuje mnie kwestia dotyczaca kandydatow na studia dzienne na uczelniach
    panstwowych
    a mianowicie - czy istnieje ograniczenie wieku kandydata na pierwszy rok
    studiow?

    nie znalazlem zadnej wzmianki na ten temat w ustawie o szkolnictwie wyzszym
    z 12.09.90
    ani w dokumentach powiazanych/pokrewnych, ale moze cos przeoczylem
    (korzystalem
    z wyszukiwarki na www.isip.sejm.gov.pl

    jedynie na stronach www.buwiwm.edu.pl w publikacji dotyczacej systemu
    ksztalcenia w Polsce
    jest informacja o ograniczeniach wiekowych ale tylko dot. szkol morskich,
    policji, pozarnictwa
    a mnie interesuja przede wszystkim uczelnie ekonomiczne i techniczne (w
    szczegolnosci
    politechnika wroclawska i akademia ekonomiczna we wroclawiu)

    przeszukiwalem rowniez info na stronach interesujacych mnie uczelni ale ani
    w statutach
    ani w regulaminie studiow nie ma wzmianek na ten temat

    jesli ktos juz mial stycznosc z takim zagadnieniem w teori lub praktyce to
    bede wdzieczny za info

    tradycyjnie pozdrawiam - Wojtek