    From: "RW" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: straż miejska
    Date: Tue, 13 Dec 2005 03:13:25 +0100

    Witam serdecznie

    otrzymałem wezwanie ze straży miejskiej do uregulowania płatnego postoju...o
    którym wogóle nie pamietam, podają że taka a taka ulica, data, godzina...by
    może wtedy tam byłem...naprawdę nic nie dostałem..żadnej karteczki za szybę
    itp.... Dopiero to pismo. ponieważ nie protestuję, jest prawdopodobne że
    tam stałem, więc zapłace tę opłatę...Ale dlaczego mam płacic dodatkowe
    koszty upomnienia, jakiego upomnienia?? Jeżeli to jest pierwsze pismo które
    otrzymuję od nich....gdybym nie zapłacił i dostał drugie pismo wzywajace to
    uważam że mają dopiero prawo żada kosztów upomnienia, bo maja udokumentowane
    doręczenie zawiadomienia o płatnym parkowaniu w piśmie pierwszym ( które
    powinno by bez kosztów dodatkowych). Dlaczego mylnie zakładaja, że ja już
    coś wcześniej dostałem? Nic nie kwitowałem, dopiero pismo polecone
    pokwitowałem za zwrotnym potwierdzeniem.....czy mam rację?

    pozdrawiam

    rudzik