eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostatus tzw. "gratisów"status tzw. "gratisów"
  • Data: 2013-02-20 08:11:18
    Temat: status tzw. "gratisów"
    Od: geos <g...@S...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    kupiłem usługę telekomunikacyjną w pakiecie. do pakietu dołączona była
    "gratisowa" inna usługa. usługa ta formalnie nie była przedmiotem umowy,
    ale była uwzględniona we wszystkich materiałach marketingowych firmy.
    możliwość korzystania z niej przekładała się na zakup pakietu
    telekomunikacyjnego powyżej pewnego standardu technologicznego (=
    pakietu droższego).

    pakiet z usługą gratisową działał ponad rok. po tym czasie firma
    telekomunikacyjna zmieniła wymagania technologiczne potrzebne do
    korzystania z dodatkowej usługi i zakupiony pakiet "wypadł" z puli
    pakietów z dostępem do "gratisu".

    czy prezentowanie informacji handlowej przez zachęcanie do zakupu
    droższego pakietu z oferowanym gratisem (nie będącym przedmiotem
    umowy...) a następnie blokowanie dostępu do gratisu poprzez zwiększenie
    wymagań technologicznych może być potraktowane jako wprowadzenie w błąd
    nabywcy czy też wszystko jest ślicznie i pięknie zgodne z prawem i
    dobrymi praktykami?

    pozdrawiam
    geos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1