  • Data: 2008-06-25 10:04:29
    Temat: stało się! Książka o Wałęsie już w Internecie
    Od: spinacz-biurowy <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znów okazało się, że IPN cieknie. W poniedziałek w księgarniach pojawiła się
    książka o współpracy Lecha Wałęsy z bezpieką, a już w środę podobno można
    ją znaleźć w sieci i to w formie gotowej do druku - czytamy na Salon24.pl.

    Książka została wydana tylko w 4 tys. egzemplarzy. Nakład w stolicy
    wyczerpał się już około 14 w poniedziałek. Do Bydgoszczy podobno trafiło
    tylko kilka egzemplarzy wykupionych "na pniu". 7 lipca ma się pojawić
    kolejna partia.

    Jednak jakaś dobra dusza z IPN (bądź drukarni) postanowiła oszczędzić
    czekania i 65 złotych (cena katalogowa) publikując książkę w sieci. Jeden z
    salonowych komentatorów podał około północy link do PDF-a z książką,
    zabezpieczonego dowcipnie hasłem "jutrzenka".

    Dokument jest chroniony hasłem, zaszyfrowany i zabezpieczony przed
    modyfikacjami, przy czym podobno zabezpieczenia oferowane przez pliki PDF i
    program je odczytujący nie są idealne - pisze autor informacji.
    (mj)
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ksiazka-o-Lec
    hu-Walesie-dostepna-w-internecie,wid,10089186,wiadom
    osc.html