  • Data: 2012-11-27 10:41:53
    Temat: sprzeciw od nakazu zapłaty - koszty sądowe
    Od: "Kriss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Złożyłem sprzeciw do nakazu zapłaty wniesionego przez firmę windykacyjną,
    wierzytelność z Link4. Pomijając szanse na wygraną (nie o tym ten wątek) mam
    pytanie. W przypadku gdy sąd zgodzi się ze sprzeciwem i odrzuci rządania
    powoda - nie ponosze żadnych kosztów. Gdy przegram i nie wniosę apelacji czy
    płace tylko tyle ile zapłacił powód z tytułu wniesienia sprawy do e-sądu
    (czyli w tym wypadku ok 30 zł) + koszty zastępstwa, czy fakt, że rozprawa
    odbędzie się już w "normalnym" sądzie wiąże się z dodatkowymi kosztami?