eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprawa z klientemsprawa z klientem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "JArek" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sprawa z klientem
    Date: Mon, 14 Nov 2005 11:34:17 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <dl9p8p$5p2$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dbt78.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1131964505 5922 83.23.45.78 (14 Nov 2005 10:35:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Nov 2005 10:35:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:342346
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Mam nastepujacy problem, prowadze sklepy meblowe w woj. lubuskim. W maju
    tego roku klient zakupil u nas zestaw wypoczynkowy (fotele+kanapa). Zaraz
    napisał do nas ze mu sie nie podobaja i chce je oddac, jednak zestaw był
    zakupiony na kredyt i zeby odebrac go musialbym poniesc koszty kredytu
    (klient napisal po terminie odstapoienia od umowy kredytu) wiec
    odpowiedzialem odmownie, w nastepnym pismie klient przytoczyl argumenty, ze
    nie moze sie wyspac, zestaw jest zle wykonany, a fotele maja niestabilna
    podstawe i jeszcze kilka innych rzeczy. Znowu odpisalem mu ze moze sie udac
    do sklepu celem wymiany zestawu na inny odpowiadajacy jego parametrom :) On
    chcial jednak zestaw zwrocic i tylko to go interesowalo, napisal wiec do
    PIH, kontrola z PIH'u skonczyla sie ugoda stron w ktorej zobowiazalismy sie
    wymienic kanape, klient na to przystal. Potem pojawil sie w sklepie wybrac
    inna kanape i powiedzial ze przyjdzie z malzonka, Od tego czasu do dzisiaj
    nie bylo o nim slychac. Dzisiaj przyslal pismo, ze przez niestabilny fotel
    26.10.05 zlamal sobie obojczyk, wychylil sie po gazete i tak niefortunnie
    upadl ze zlamal obojczyk i w zwiazku z tym wzywa nas do zabrania zestawu i
    zwrotu kosztow kredytu, informujac nas ze zaprzestaje jego splaty. Jesli
    tego nie zrobimy to kieruje sprawe do sadu.
    W historii naszego sklepu nigdy nie spotkalismy sie z tym zeby ktokolwiek
    doznal urazu przez ten typ fotela.
    Co ot ym sadzicie? Brnac w to dalej czy zwrocic pieniadze? A moze pojsc do
    prawnika, moze polecicie kogos z Zielonej Gory lub okolic? Jakie
    ewentulanie czekaja mnie koszty przy przegranym procesie?

    Jarek



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1