eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprawa z klientemRe: sprawa z klientem
  • Data: 2005-11-14 19:32:36
    Temat: Re: sprawa z klientem
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <dlapc6$4c1$1@atlantis.news.tpi.pl>, JArek wrote:
    >
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    >> Ale moja rada byłaby inna: nie odpowiadać na to pismo, masz już
    >> wcześniejszą ugodę, klient miał przyjść i wybrać inny towar, więc
    >> wciąż na niego czekasz. To nowe pismo zostawiłabym bez odpowiedzi. Ale
    >> poczekaj jeszcze na komentarze innych, bo może nie jest to taki dobry
    >> pomysł.
    >
    > A to nie jest tak ,ze jesli nie odpowiem na pismo, to tak jakbym zgadzał się
    > na tezy i zadania postawione w tymze pismie?

    Myślę, że nie, bo to przecież nie była reklamacja tylko jakieś
    straszenie i szantaż (choć wykasowałam twój post i nie pamiętam
    dokładnie treści). Poczekaj jednak na opinię prawnika, albo kogoś z
    podobnym doświadczeniem. Ja bym się opierała na tym, że ta sprawa JEST
    już rozwiązana za pomocą ugody z mediatorem.

    Renata

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1