eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprawa z klientem › Re: sprawa z klientem
  • Data: 2005-11-14 19:07:46
    Temat: Re: sprawa z klientem
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <dlagju$pjm$1@atlantis.news.tpi.pl>, JArek wrote:
    >
    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > news:dla8v4$sl3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >> Chwilowo, to ja bym na Twoim miejscu wmanewrował do sporu producenta,
    >> który odpowiada za produkt niebezpieczny.
    >
    > Niestety to odpada, z producentem nie moge sie na razie pozegnac :)

    Ale możesz poinformować klienta, że obojczyk to nie sprawa między tobą
    a klientem, a między klientem a producentem i kredyt nie ma tu nic do
    rzeczy. Niech pozywa producenta o szkodę poniesioną przez wadliwy
    towar. Ty masz dowody na to, że po pierwsze wiedział, że fotel jest
    niestabilny, a po drugie w wyniku ugody mógł go wymienić, a nie
    wymienił.
    Ale moja rada byłaby inna: nie odpowiadać na to pismo, masz już
    wcześniejszą ugodę, klient miał przyjść i wybrać inny towar, więc
    wciąż na niego czekasz. To nowe pismo zostawiłabym bez odpowiedzi. Ale
    poczekaj jeszcze na komentarze innych, bo może nie jest to taki dobry
    pomysł.

    Renata

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1