eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawosprawa z klientem › Re: sprawa z klientem
  • Data: 2005-11-14 10:40:10
    Temat: Re: sprawa z klientem
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > nie bylo o nim slychac. Dzisiaj przyslal pismo, ze przez niestabilny fotel
    > 26.10.05 zlamal sobie obojczyk, wychylil sie po gazete i tak niefortunnie
    > upadl ze zlamal obojczyk i w zwiazku z tym wzywa nas do zabrania zestawu i
    > zwrotu kosztow kredytu, informujac nas ze zaprzestaje jego splaty.

    1) niestabilnosc fotela nie ma wplywu na splate kredytu;
    2) masz na pismie, ze klient wiedzial o lekkiej niestabilnosci fotela, ktora
    podobnie jak lekka niewygoda obuwia nie moze byc podstawa reklamacji - zatem
    obojczyk zlamal przez wlasna lekkomyslnosc, malpie figle na fotelu - Ciebie
    to nie musi obchodzic. To nie Ameryka, gdzie moglby bawic sie w
    odszkodowania za takie rzeczy.
    3) ugoda zostala zawarta i jej niezrealizowanie oraz wszystkie tego
    konsekwencje sa juz kwestia wolnej woli klienta.

    Na wstepie najlepiej byloby rzeczywiscie wziac prawnika i napisac do klienta
    PRZEZ prawnika, informujac o aspektach prawnych sprawy i dlaczego (z Twojego
    punktu widzenia) powinien sobie darowac i grzecznie splacic kredyt.

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1