  • Data: 2008-09-03 17:15:32
    Temat: sprawa reklamacji telewizora Panasonic
    Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, od jakiegos czasu zauwazylem ze mam problem z wyjsciem hdmi w
    panasonic 42thpv8p.
    dzwoniac do panasonic polska dostalem numer do serwisu w szczecinie, tam tez
    zadzwonilem

    po telefonie do serwisu sprawa wyglada tak (nieciekawie)

    facet twierdzi ze telewizora nie mozna podlaczac poprzez wyjscie hdmi do
    komputera bo to nie monitor,
    zebym korzystal sobie teraz z chinche (kino domowe)

    ze obciazy mnie kosztami na pewno naparawy bo telewizor podlaczylem do
    komputera i on to sobie zapamieta i na pewno mi ta usterke znajdzie

    chwile temu znowu do mine dzwonil i informowal mnie ze znalazl zapis w
    instrukcji ze nie jest przewidziana mozliwosc podpiecia komputera do tv, a
    ja natomiast znalazlem zem ozna popdiac ze zgodnym sprzetem.

    straszyl mnie ze nie naprawi mi tego i obciazy mnie na bank kosztmai
    byl bardzo niemily,

    jednym slowem wyszlo ze panasonic to szit i nie warto go kupowac?????

    co moge w tej sprawie zrobic?