  • Data: 2008-09-04 00:53:10
    Temat: Re: sprawa reklamacji telewizora Panasonic
    Od: "Maxiuca" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:g9mgqk$rku$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam, od jakiegos czasu zauwazylem ze mam problem z wyjsciem hdmi w
    > panasonic 42thpv8p.
    > dzwoniac do panasonic polska dostalem numer do serwisu w szczecinie, tam
    > tez zadzwonilem
    > po telefonie do serwisu sprawa wyglada tak (nieciekawie)
    > facet twierdzi ze telewizora nie mozna podlaczac poprzez wyjscie hdmi do
    > komputera bo to nie monitor,

    No tak, widzę, że w Szczecinie jest tylko jeden serwis, to może być problem.
    Zadzwoń do obsługi klienta jeszcze raz ( (022) 33 81 111 ) opisz sytuację i
    spytaj co dalej.
    Oczywiście bzdurą jest twierdzenie, ze nie można podłączać TV do komputera.
    Faktycznie jakieś 20-25 lat temu wczesne komputery domowe typu C64 czy ZX
    Spectrum w jakiś dziwny sposób psuły ówczesne telewizory made in
    Poland/Hungary/CCCP itd I faktycznie wśród starsi "serwisanci", którzy poza
    Rubina daleko mentalnie nie wyszli, cały czas uważają, że podłączenie
    komputera czy konsoli to TV może spowodować uszkodzenie.

    A tak w ogole to opisz te problem z HDMI na jakimś forum typu
    hdtvpolska.com, bo może to nic wielkiego?

    --
    Max