  • Data: 2008-09-03 17:39:16
    Temat: Re: sprawa reklamacji telewizora Panasonic
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    bartek napisal:
    > jednym slowem wyszlo ze panasonic to szit i nie warto go kupowac?????
    > co moge w tej sprawie zrobic?

    jezeli chcesz korzystac z prawa do gwarancji to sprawdz co na ten temat mowi
    instrukcja obslugi - egzemplarz ktory otrzymales razem ze sprzetem i bedziesz
    wiedzial co mogles a czego nie...

    jednym slowem wyszlo ze zaczyna sie od instrukcji, zwlaszcza jezeli nie
    jest sie pewnym, zas calej firmy tego kalibru ja bym do tego nie mieszal

    z tego co wiem (ale wglebiac sie nie wglebialem) podlaczenie czegokolwiek
    do hdmi w normalnych warunkach uszkodzeniem sprzetu nie powinno skutkowac

    a samych problemow szukalbym raczej w fakcie ze tv raczej wyswietla tylko
    pewne konkretne rozdzielczosci sygnalow jak np. 480i60, 720p60, 1080i60 1080p60
    i jezeli tego nie dostaje to obrazu nie bedzie

    btw. model sprzetu ktory podales chyba nie istnieje...