  • Data: 2006-11-04 19:46:25
    Temat: sprawa karna oraz niestawiennictwo swiadka
    Od: "ania" <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W najblizszy wtorek ma sie odbyc sprawa przeciw mojemu bratu o znecanie
    nad rodzicami. Ja mam wezwanie jako swiadek. Mam zeznawac na korzysc
    brata i chyba jestem jedynym jego swiadkiem. KWestia taka, ze nie moge
    byc na tej sprawie, bo nie ma mnie w kraju, studiuje poza granicami. Ze
    wzgledow finansowych tez nie jest to mozliwe. Czy jesli sie nie stawei
    sprawa np bedzie przelozona do mojego przyjazdu, czy moze odbedzie sie
    beze mnie? Nie napisalam zadnego pisma wyjasniajacego ani nic do sadu,
    czy bede miala jakies problemy? Prokuraturze oraz policji wiadomo jest,
    ze nie mieszkam w kraju. Brat odbieral za mnie listy polecone i sadowe,
    teraz juz nie... nie moge sie z nim dogadac. Zreszta mam tak chora
    sytuacje z tym wszystkim i z moim nienormalnym tatusiem, co mnie
    wykancza, ze najlepiej chcialabym znalezc dobra duszyczke, ktora
    pomogla by mi sie polapac we wszystkich tych sprawach...
    Pozdrawiam,
    Anka