  • Data: 2006-11-04 21:39:22
    Temat: Re: sprawa karna oraz niestawiennictwo swiadka
    Od: "Łukasz N" <l...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ania" <A...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1162672794.424527.81050@e3g2000cwe.googlegroups
    .com...
    >choroba, ja mam dosc juz tych kar, bede dzwonic w >poniedzialek do sadu,
    >moze da sie to jakos usprawiedliwic, nie mialam kiedy nawet >pisma
    >napisac z wytlumaczeniem, a doprowadzic jak mnie >doprowadza jak nie
    >mieszakam w Polsce?

    Bardzo dobry sposob. Rozmawiajac z pracownikiem sadu popros, zeby z tej
    rozmowy zrobil krotka notatkę i dolaczyl ja do akt jako Twoje
    usprawiedliwienie.

    Co do kar to kolega powyzej ostro przesadza. Praktyka jest, ze przy
    pierwszym niestawiennictwie sad nic nie robi. Za zgoda stron albo przerywa
    sie/odracza rozprawe, albo rezygnuje sie z nieobecnego swiadka.
    W przypadku drugiego niestawiennictwa jest kara finansowa - a dopiero jesli
    to nie przyniesie rezultatu doprowadzenie przez policje.
    Zapraszam na Forum Prawników - www.advokat.com.pl